maandag 28 oktober 2013

28-10-2013

Weer even een update.

Het gaat nog steeds wonderbaarlijk goed. Ik ben weer 2 kg afgevallen.
Ben in totaal al 20 cm buik 14 cm heup en 19 cm van de benen kwijt.
In totaal ben ik nu 14 kilo afgevallen.
Ik voel me super goed en iedereen zegt dat ik er super uitzie.

Het zwemmen op de vakantie was goed bevallen dus heb ik besloten
dat ik 3x per week vrij ga zwemmen.
Ik ben deze week begonnen met 50 baantjes per keer in een 25 meter zwembad.

Het eten bereiden gaat me ook goed af. Ik zorg gewoon dat ik elke dag wat
anders eet.
Vanmorgen heb ik een cracker op met Hütekäse en komkommer, vanmiddag heb ik
een kipsalade gemaakt. (gegrilde kip met rauwkost) en vanavond had ik een
omelet met tomaat en spitskool. Heerlijk.!

Dus we blijven volhouden!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten