maandag 26 augustus 2013

De voortgang van mijn afvalrace

26-08-2013

Zo alweer 4 weken aan de gang met mijn dieet en ik moet zeggen dat het super goed gaat.
Ik ben in totaal al ruim 9 kilo afgevallen en ik zit al een stuk lekkerder in mijn vel.
Ik zal een overzicht erin zetten van mijn afvalrace en daar kun je per week op zien wat
ik afgevallen ben in kg maar vooral ook in cm.





Het begin is gemaakt. Het koken gaat ook goed, je kunt met kruiden erbij een heerlijke maaltijd maken. Vanavond had ik gewokte boontjes met varkenslende en een cracker. Het smaakte heerlijk.

Ik ben nu ook begonnen met elke dag wat fitness oefeningen en daarna doe ik nog een beetje cardio training. Wel alles heel rustig opbouwen natuurlijk.
Dus al met al gaat het eigenlijk best goed dacht ik zo.
Nog 1,5 week en dan gaan we 3,5 week naar Bonaire dat zal wat lastiger worden maar ik laat dan wel de touwtjes wat los. Ik heb tenslotte maar 1x per jaar vakantie. Ik houd jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten